Strefa Płatnego Parkowania (SPP) to kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania wszystkimi zagadnieniami związanymi z obsługą strefy płatnego parkowania. Dzięki dostępnym modułom użytkownik tego oprogramowania może bardzo łatwo i szybko mieć pełną i drobiazgową kontrolę nad aktualnym stanem różnego typu zdarzeń, zaczynając od bieżącej aktywności kontrolerów strefy, stanu działania parkomatów, sprzedaży abonamentów parkingowych, wykazu wezwań i upomnień do zapłaty i tytułów wykonawczych, zestawienia wszelkich danych związanych z danym numerem rejestracyjnym i wiele, wiele innych.
SSP to niezwykle rozbudowany ekosystem obejmujący wszelkie działania niezbędne do szybkiej, sprawnej obsługi stref parkingowych o różnym poziomie ich skomplikowania. W obecnej wersji zawiera on praktycznie wszystko to, co jest potrzebne do kompletnego zarządzania takimi strefami w największych aglomeracjach miejskich.
Operator strefy parkowania ma bieżący i czytelny podgląd na różnego typu zdarzenia, a o wielu z nich, które mają istotne znaczenie, jest informowany w formie dodatkowych komunikatów.
SPP jest oprogramowaniem o ogromnym potencjale, które cały czas jest aktualizowane i dostosowywane do najnowszych osiągnięć technologicznych, zarówno bezpośrednio związanych z infrastrukturą parkingową, jak też kolejnymi rozwiązaniami w zakresie komunikacji czy też przetwarzania oraz zarządzania danymi. Możliwość szybkiego i skutecznego integrowania najnowszych rozwiązań w jeszcze większym stopniu zwiększa elastyczność tego oprogramowania i możliwości jego wykorzystania.
Dlatego też w oprogramowaniu SPP zawarto różnego typu narzędzia służące do podglądu i zarządzania stosownymi dokumentami oraz do skutecznego egzekwowania zobowiązań wynikających z wystawionych wezwań do zapłaty i innych dokumentów.
Wszystkie czynności i procesy mają odpowiednie wsparcie w postaci licznych powiązań między dostępnymi modułami w samym oprogramowaniu, jak też zapewnione są niezbędne narzędzia do połączeń z zewnętrznymi bazami danych stron trzecich. Wiele funkcji opiera się na zautomatyzowanym przenoszeniu danych, wypełnianiu szablonów druków, generowaniu dokumentów oraz ułatwianiu procesu ich wysyłania. Mnogość wprowadzonych rozwiązań zapewnia ogromne oszczędności czasu wynikające z szybkiego przetwarzania niezbędnych danych i zapewnia pełny nadzór nad wszystkimi operacjami.
Mobilny kontroler
Aplikacja instalowana w urządzeniach przenośnych (terminalach) kontrolerów strefy parkowania umożliwia m.in.:
Aplikacja na podstawie w/w danych umożliwia wystawienie i wydruk zawiadomienia informującego o parkowaniu pojazdu bez wniesienia stosownej opłaty wraz z podaniem konkretnego powodu:
Zawiadomienie wystawione online przez kontrolera jest odzwierciedlane w bazie danych, z której korzysta operator systemu stacjonarnego i zawiera m.in.:
Terminale mobilne
Moduł stacjonarny – Terminale mobilne – umożliwia m.in.:
Parkomaty
Moduł – Parkomaty – oferuje szereg funkcjonalności, a spośród najważniejszych należy wymienić:
Księgowość
Moduł – Księgowość – umożliwia m.in.:
Obsługa przelewów
Moduł – Obsługa przelewów – umożliwia m.in.:
Centrum zarządzania
zawiadomieniami / upomnieniami / tytułami wykonawczymi
Zaawansowane zarządzanie dokumentacją zdarzeń, w tym zawiadomieniami, upomnieniami, tytułami wykonawczymi:
Windykacja
Obsługa sprzedaży w siedzibie
Obsługa online
Raportowanie
System umożliwia rozszerzenie funkcji generowania dowolnych raportów z danymi, które są dostępne w systemie. Obecnie dostępnych jest kilkadziesiąt różnych raportów dotyczących użytkowników, kontrolerów, identyfikatorów, zawiadomień, upomnień, tytułów wykonawczych. Dostępna jest funkcja automatycznego generowania pism z zapytaniami o postępowanie dotyczące TW, czy pism o ujawnienie majątku. Raporty są tworzone zgodnie z wcześniej zdefiniowanymi wymaganiami. W zależności od konkretnych potrzeb istnieje możliwość utworzenia nowych wzorów raportów.